wgm chineese ver
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 97
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 102
بازدید ماه : 419
بازدید کل : 18523
تعداد مطالب : 164
تعداد نظرات : 451
تعداد آنلاین : 1

sj call
سلام دوستان و خصوصا ای ال اف ها...امیدورام اوقات خوبی رو باهم سپری کنیم...
جمعه 21 بهمن 1390برچسب:, :: 2:45 ::  نويسنده : eunhyuk       

اگه قرص اعصاب دارید تیکه هایی از قسمت اول wgm کیو و اون دختره ی.....رو دان کنید

خدایا من چی میکشم از دست مدیر وی گات مرید

 

 

Chinese Version of WGM 1

Chinese Version of WGM 2



نظرات شما عزیزان:

lee nasi
ساعت13:46---1 اسفند 1390
هيييييييييي وااااااااااااااي چي قراره ببينم؟؟؟؟من اعصابم ضعيفه ها عجب بدبختي داريم ما از دسته ايناها هردم ازين باغ بري ميرسد بهله

sahar
ساعت17:47---24 بهمن 1390
لویاقت نداره عمه وبرادرزاده رو باهم گرفته بهردوشون خویانت کرد
عروسکم بیا باهم بحسابش برسییییییییییم
البت من که دلم نومویااااااااااااااد
اما مردا تو ای موقعیت به یه گوش مالی حسااااااااااااااااااااااابی احتیاج دارن ک ک ک!!!
اوپااااااااااااااااااااااااا اااااااا موکوشممممممممممممممممممت< br /> فداتو دخمل که حال عمتو میدرکی


fati
ساعت21:39---23 بهمن 1390
مرسی عزیز...برم ببینم یه ذره حرصصصصصصصص بخورم

sahar
ساعت17:37---23 بهمن 1390
پاسخ:برم بگردم دنباله تعبیر!

sahar
ساعت13:57---23 بهمن 1390
پاسخ:عمه! دونگهه به من با توهم خیانت کرد؟ آخه این فیشی چقدر باید به همسران برتر از گلش بد کنه.... عمه خودتو ناراحت نکن وی گات مرید هم تموم میشه چشم حتما

sahar
ساعت13:53---23 بهمن 1390
پاسخ:کاملش ولنتاین پخش میشه عمه من که خودم اینو دان نکردم تحمل ندارم کیو رو با دختری ببینم

sahar
ساعت13:51---23 بهمن 1390

دانیدمش
اوپاااااااااااااااااا
خوب داری حال میکنی نههههههههه؟؟؟
بیام بحسابت برسم؟؟؟
اومممممممممم چی بگم بتو ها ها ها؟؟؟


sahar
ساعت13:46---23 بهمن 1390
چیییییییییییییی اوپاااااااااا؟؟؟
واااااااااااای دارم دانش موکوننننننننننننم.ندیده مردم چه برسه که ببینمممممممممممش
عمه فدات دارم میدانم بعداز دان اگه زنده مونده بودم میلم مینظرم .اوکیییییییییییییییییی عروسکی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: